lesssss

Vet ni vad jag är sjukt jävla less på? Folk som inte kan vara glada för andras skull.
Asså jag måste bara få skriva av mej, för jag är så förbannat jävla sur. Asså seriöst, kan man inte vara glad för nån annan skull, SÖK HJÄLP!
Om en brud i jmk får nå beröm eller nå, då blir alla andra sura på henne för att dom är så jävla AVUNDSJUKA! Vafan, hon kan inte rå för att nån tyckte hon var bra?
Och om nån försöker hjälpa en brud att bli bättre i något hon ÄLSKAR att göra. Då jävlar ska alla försöka förstöra det för hon.
VAD I HELVETE HÅLLER NI PÅ MED?! Jävla idioter!
Ni vet vilka ni är, och jag tycker fan att ni ska tänka till lite?! Varför kan ni inte vara glad för att det går bra för någon annan? weird. Ena dagen kan ni hjälpa hon, men dagen efter ja, då ska nå förstöra allt ni tsm har byggt upp?
JAG VET VEMS SIDA JAG STÅR PÅ! Men vet ni?

k' - du är dunderbar bara så du vet! Och jag ska göra allt för att hjälpa dej. Men då får du lova en grej. Och det är att ge 100% i det här och fan inte ge upp för nå. Inte ens nå jävla idioter. OKEJ?

-ece-

Kommentarer
Postat av: K*

tack älskling! Jag lovar att de 100%. Ni är så jävla bra! älskar dig för du är med mig<3

2010-11-30 @ 07:39:29
Postat av: lovisa

Härlig header:D

2010-11-30 @ 08:21:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0