hos marre

hejsan! nu sitter jag här hos marre, hon ska hjälpa emma att färga sitt hår och jag is inte sitta inne på toan och titta på så jag tog marres dator istället. ni får nog se resultatet senare nån gång,
imorrn ska vi alla till piteå och spela dm i badminton, fast et är bara över dagen synd det är mycket roligare att sova där man spelar.
ikväll sover emma hos mig ovanligt va? ;)
eftersom vi ska iväg tidigt imorrn så blir det att lägga sig tidigt så vi ska nog bara vara hemma och mysa i soffan och se nån film eller nått.

nu ska jag leta biler på marres dator och se va jag hittar för söta bilder ;)










där är några biler ;p

ha en bra dag

//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0