Ett tag sen sist, ellerhur?

Hej på er!
Ja, det var allt ett tag sen jag bloggade hära! Men nu kommer det iaf ett inlägg, dock inte så långt. Har sån här typisk idebrist och vet absolut inte vad tusan jag ska skriva om :O! Kan iaf bara säga att jag är ganska så sur just nu, på lärarna i våran skola. De har flyttat fram våran show (8ornas show förklarar snart vad det är), den skulle ha varit nu på fredag med eftersom de ansåg att vi behövde mer tid att träna på våra framträdande så skulle den givetvis flyttas fram till den 26 november >:O! Fyy, vad sur jag är! Snacka om att man har planerat, längtat,övat ja ni vet ju och nu ska man vänta en hel vecka till >:I! Hur som helst, vidare till 8ornas show. 8ornas show görs av varje års 8or. De är dem som planerar, uppträder, bjuder på fika och har disco, kort sagt det är deras kväll! Det är jättekul att se 8ornas show och att vara på discot efteråt och nu har jag verkligen sett framemot att få vara med och skapa årets show eftersom jag går i 8an. Visst, jag borde kanske inte vara såå sur eftersom den fortfarande ska bli av, men ääändå! -.-



//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0