dag 2 - mina bästa vänner. / min bästa vän

dom flesta vet nog vem min allra bästa vän är.
Emelie Engström.. Det hade ni aldrig kunnat gissa va? ;)
Jag och emelie har kännt varann sen typ vaggan. Alltså snart i 15 år. Vi gör nästan allt tillsammans. Och lixom "emma och emelie" det är lixom så det är alla vet om det. Asså, ni vet då man kommer bakifrån och sätter händerna för nåns ögon och så ska dom gissa vem det är.
Jag gör inte det så ofta, typ aldrig faktiskt. Men jag ville typ testa det en ggn. Så gjorde jag de på sofia. Och hon sa direkt EMMA! och jag ba; hur visste du de? och då sa hon bara för att emelie gick där..
Jag har en egen säng hos emelie, en del av hennes garderob har jag kläder i, jag har en egen tandborste där.
Alltså det går inte att förklara hur tajta vi är.
Men jag är sjukt glad att jag har hon iaf ♥




-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0