<3

idag har jag varit i skellefteå med emma! hade sjukt roligt som alltid! ;) som ni kanske markt så är vi med varan hela tiden, man kan säga att vi är beroende av varan.

men utan emma skulle jag inte vara hel hon är min andra halva och hur ska man kunna vara hel när ens andra halva är nån annanstans? utan henne skulle jag inte vara den jag är idag, jag har ingen som helst aning vad jag skulle göra utan henne, jag vill inte äns tänka tanken att vara utan henne.
hon är den som får mig att orka när det känns jobbigt.

jag älskar dig! du gör mig hel! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar eran header..! :D

2010-11-04 @ 13:04:44
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0