Best of 2010



januari
det var nyår? Jag kommer inte ihåg så mycket faktiskt. Eller jo, det var ju nån sån här guitar hero turnering. Jag var där med Marrre, Linnea, Emelie, Kristina och säkert nån mer. Jag och kristina gick typ och köpte godis och vi hade sjukt kul den dagen!


Jag tror oxå vi hann med att fara till kåbban nån gång. Jag, emelie, marre och jag minns inte om kristina var med :p

sänk ljudet, haha, vi skriker typ i början..

februari
MARKNADEN!!! som jag självklart inte har nån bild från för det var nog liite kalt. haha, kom ihåg att jag gick med mone och emelie en dag, sen minns jag inge mer, men jag var säkert med emelie. haha ;p
Sen fyllde jag ju år, minns inte ens vad jag fick. hittar inga bilder ;o
Sen måste det har varit i februari vi var till EC, det var så sjukt kul!! min gamla klass var underbar <3


mars
kommer inte ihåg nå mer än norge resan. Vi for med skoter till norge, med massa folk. Det var faktiskt kul! :D


april
hmm, det ärtyp mitt i skoter säsongen så jag gissar att vi var i stugan mke. Men annars så färgade jag mitt hår blondt! haha :D


maj
det blonda håret åkte bort. haha.. jag och emelie badade första gången typ i början av maj. haha, idioter..


juni
skolavslutning <33333333

och sen var jag till stockolm med mami.


juli
var på husvagnssemester till bla,  dalarna och gälve ;)

jag och pappa.
var oxå på världens bästa dansläger med världens bästa tjejjer :D


augusti
böjade månaden med att fara på badminton läger i kiruna. Sjuktkul! var typ Jag, Emelie, Marre, Krstina, Linnea från jokkmokk och sen en massa från andra klubbar.

Sen var jag och marre och våra mamisar och gick ute i skogen! ;) haha

Sen började skolan och helgen efter skolstarten var det maaarknad! Och den här marknan finns det hur mycket bilder som hellst ifrån, tro mej! för nu var det ju sommar och varmt nog för att våga ta fram mobilen ;) fast ändå är bilden från efter marknan då vi städade.. -.-


september
precis i början av månaden typ första eller nå for vi på kano utflyckt med skolan.Eller vi, jag emelie och marre :p 

sen gjorde vi våran älskade studiecirkel, så vi kunde börja dansa på riktigt!

och så var jag och emelie till vlm och hade sjuuukt kul!


oktober
det ända jag minns var halloween, det var sjukt kul. vi var några stycken hos linnea, och ja.


november
det finns bara en sak att säga om november. och det är ÅTTORNAS!!!! :D



december
den här ånden har jag faktiskt inte gjort nå speciells. mest chilaaat :D


kan säga att det här året har jag varit med om mycket mer saker än förra året. Både bra och dåliga.


hur har erat år varit?


-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0