♥ punkt 3 – Min skoltid.

okej, jag har tråkigt. Bara därför tar vi en till idag! ;)

Under 4an-5an hade jag några stadiga vänner jag alltid var med. Och jag var väl bra i skolan oxå, det har jag alltid varit. Har alltid haft lätt att lära mej saker.
Sen började jag 6an och vi bytte klasser. Då kom alla mina vänner som jag var med i en annan klass. Och tro mej, jag tyckte det var hemskt! Jag kände ju knappt nån i min klass! Och jag var sjukt blyg då. Jag vågade knappt prata. Asså, jag lovar jag tyckte det var pinsamt att säga typ 'ja' när läraren frågade om jag var där. Och det värsta av allt var att jag klarade inte av att komma in i klassrummet om jag var sen. Då kollade ju alla på en? Så jag var alltid hur tidigt som hellst till klassrummen, jag var rädd för att sticka ut och var klassens ängel!
Sen i 7an började jag prata mer och mer med dom i min klass, skaffade vänner i min klass och så. Efter jul i 7an var jag väl som alla andra, kom sent nån ggn. Men då hade jag ändrat mej typ helt, jag älskade typ att vara annorlunda och gjorde allt för att sticka ut! Då var jag fortfarande bra i skolan!
Nu går jag i 8an, och har typ världens bästa vänner. jag har väl ett få tal riktigt nära. men Jag är vän med typ hela 8an skulle jag väl säga. Sen har jag typ vänner från alla klasser. Och skolan tycker jag att jag sköter bra. Fast jag är tydligen en av dom stökigare i klassen.. hehe. men tycker att jag är bra i dom flesta ämnen. förutom engelska. Jaa, det var väl allt..


-ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0