frågor och svar

Du heter: Maridja
Smeknamn: Marre, hulk -.-

Låt som när du är ledsen sörjer till: Olika låtar

Beroende av: Familj och vänner.

Vad tror folk om dig? att jag har brinnande hår?

Stämmer det? haha, nästan sant

Vad får du oftast komplimanger för? mina naglar

Hur imponerar man på dig? jadu..
Brukar du skratta för dig själv? Jaa! :D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: är du hungrig?

Var bor du? Jokkmokk

Trivs du där? Ibland, ibland inte

Hur svarar du i mobilen? Hallå?, Ja? elr Hej

Vem ringde du senast? Krisitna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag inte fattade bussen
Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: jo

Brukar du komma i tid: anigen så är jag för sen elr förtidigt
Hur känner du dig nu: Vill ut och sälja panda!

Vanligaste färg på dina kläder: Grå, svart?

Vad tycker du om fötter: jag gillar dom inte!

Vad saknar du: Gran caria förra året.

Hade du en bra kväll igår: Jaa!

Favorit dryck på morgonen: Jucie! :D
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött

Är du blyg? ja, litegrannna
Sysslar du med någon idrott: Badminton! :D ska kanske börja fotboll oxå
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jadu, bra fråga

Är du nöjd med ditt liv: inte förtillfället, det beror på mitt hurmör. Om jag är glad så är de som att mitt liv är det bästa som har hänt mig, men när jag deppad så kan jag ta självmord.. Men oftast är jag glad. :]

Är du bortskämd: Nja, inte vad jag tycker.
Vad gör du i morgon: Är förhoppningsvis i umeå!

Vad är det värsta du vet? way to many things..

Har du bra vänner och äkta vänskap? Dom är mina underbaraste vänner!

Vad är det finaste du fått? vet inte..
En speciell dag du minns: Då jag åt min första potatis! :D

Du samlar på: Inget, just nu

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen,
När grät du senast: I sömnen? Hatar när jag vaknar upp och gråter..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa jorden runt!

Vill du gifta dig: Kanske.
Vill du ha barn: Kanske på den oxå

Är du musikalisk? nja..

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många gånger

Biter du på naglarna: Nej! mina naglar får inte komma till att bita på! ;D

 

- m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0