-ece-

marre, kristina och emelie? då vi startade den här bloggen glömde vi ju en sak. Att skriva om oss själva? Jag tycker faktiskt att ni och ska göra det nu ;p



hehe, jag har väärldens sämsta fantasi om att skriva om mej själv. Men jag såg att marre hade gjort nå frågor förut, så jag ska kolla på dom och få nå ideer av dom..

Jag heter Emma, fast det visste ni nog redan. Men nått ni inte visste är nog att jag kallas grisen? varför tar vi inte nu.. jag är 14 år och bor i mattisudden. cirka 1 mil från jokkmokk där dom andra bor. Jag bor med min mamma, pappa, lillebror och våra två katter. Jag har oxå en kanin men han bor i stallet som min morbrors tjej har sina hästar i. Dom bor granne med oss så det är nära dit. När jag inte är i skolan, tycker jag om att spela badminton. Jag ska oxå börja dansa street, för jag fick världens inspiration från danslägret i sommras. Jag vill oxå börja spela fotboll eller basket. Men jag har inte riktigt bestämmt mig än. Min närmsta vän är Emelie, men jag är oxå mycket med marre och kristina. Och att det är vi fyra som bloggar här är nog för att vi är så mycket med varann. Nått lite sjukt om mej är nog att jag är rädd för att smälta in, jag vill inte vara som alla andra. Jag kan bara få för mej att gå med tuppkam i skolan nån dag, bara för att. Så folk tycker nog att jag är lite smått galen. Jag hatar bruna bönor och älskar köttbullar, makaroner och brunsås. Kul att veta va? Några bloggar som jag gillar är den här, här, här och här. Klicka in på dom vet jag! ;) Nä, nu vet jag inget mer.. om ni vill veta nått är det ju bara att ni frågar så svarar jag på det, okej? :) 



jaa, som ni ser bor jag på landet -.-

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0