10 saker jag ska göra innan jag dör

1. hoppa bungijump elr fallskärm - jag har alltid velat göra det!
2. gå från lule älvens början till slut - jag vet inte varför, har ba lust att göra de! men de är väl typ 40 mil? haha, nån som vill följa? ;)
3. gå efter hela walk of fame - ja, det är väl bara en kul grej. asså, varför inte? ;)
4. sätta min fot i alla världsdelar - marres idé, men jag vill oxå gör det!
5. bada i döda havet - fan vad kul att inte kunna drunkna! ;)
6. gå upp på kebnekajse - jag tror det stavas så. Ids inte kolla.
7. klippa en helflippad frisyr - bara för att jag är typ störd, prickigt hår nästa?
8. bo minst ett år i hawaii - om det är som på lilo och stitch älskar jag de! ;)
9. bli grym i badminton - det här kan jag inte lova, men jag vill! :D
10. överleva år 2012 - höhö, slut på idéer elr nå? jag ska överleva det där året!!!


-ece-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0