sskönt

Imorgon har jag bara två lektioner, gode chill! ;) Jag börjar morgonen med tyska som jag älskar! ;D Sen hinner jag nog inte vara med på hela bilden för sen drar jag och emelie iväg. Vi ska sälja biljetter för dom som ska in på marknaden! Det blir att stå där i två och en halv timme, alltså till 12.30 sen vet jag inte om jag måste gå tbx till skolan för att gå på den sista lektionen. Jag får leta upp nån lärare och fråga imr! Men sen måste jag sälja med Andrea i två timmar typ klockan 14.30. Riktigt drygt! Men sen är jag ledig resten av helgen. Emelie kommer i stort sätt bo hhos mej under helgen. Fast vi kommer nog inte vara hemma så mke, det blir väl mest att dryga runt på marknan ;)

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0