sömntuta! :D

jag är en riktig sömntuta! jag sover mellan halvtvå och tre varje dag vakna kvart över två idag ;o sover ju bort dagarna, haha men ja det finns inte så mkt att göra så jaa.. ;) jag har faktiskt varit duktig och städat våran toa idag, ikv blire bara ta det lungt för marre och emma är och fjällvandrar över dagen ;( och kristina är i sin stuga... -.- imorrn och på söndag ska jag vara på fotbollsplan ska spela lite matcher tre st, en imorrn och två på söndag. men jag ska typ bara vara avbytare dom två första för det är inte mitt lag som spelar, dom hade lite folk så jag och två till ska bara vara avbytare ifall det behövs ;P

bara nån bild på oss ;P





älskar er alla tre ;) om ni undrar vrf hennes face är översuddat så är
der för vi känner vi henne inte ;P


<333


hahahahahahahahah ;)

ha en fortsatt bra dag :)
/e







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0