sommarlovsminnen

varning för långt inlägg! läs bara om ni har tid!

Under sommaren hinner man alltid med att göra så himla mycket saker. Och jag är nästan alltid översocial på sommaren. Det är de jag älskar mest med sommaren, den får mej på bra humör! På vintern ar jag mest trött och känner mej dryg. Den här sommaren känns det som om att jag har hunnit med att göra ännu mer saker än förra sommaren. Jag trodde faktiskt inte att det gick. Förra sommaren var jag mest i porjus, i år har jag bara varit dit 2 ggr. vilket suger! menmen, jag hade iaf tänkt lägga ut nå bilder och skriva lite om vad jag har gjort i sommar, haha ;p


direkt efter skolavslutningen for jag till sthlm med mami. Det var sjukt kul, och det blev ju ett klädesplagg, eller två ;p


jag och emelie har oxå hunnit med ganska mke;

vi var till helvetesfallet.


sen tältade vi några nätter i piatis.


emelie sov hos mej i typ en vecka för att vi hade varit borta från varann i 3 veckor, vilket inte är okej!

sen tog vi med oss marre och;


for på dansläger! det trodde ni inte om oss va? haha :D
 
jag och marre var oxå och..


fjällvandra/skogsvandrade! ;)


vi på bilden +marre var på ett badmintonläger i kiruna.


jag har varit i mora,


östersund,


storuman,


gävle, härnösand


och byske där jag var med elida.




och det senaste jag har gjort nu är att jag har varit i luleå i tre dagar.. och träffat bland annat annastina och felicia. Men oxå lärt känna nytt folk! ;)

det är ingen ordning på när jag gjorde grejera. Och självklart har jag gjort en massa mer, typ varit på leksand sommarland, där jag träffade frida och sally! Och varit på norlia ned nilas. men dom flesta dagarna har jag mest bara varit i jokkmokk och varit med folk. Och det orkar jag inte räkna upp. I sammar har jag nog lärt känna mer folk än någon annan sommar. Plus att jag har träffat sånna som jag inte har träffat på länge. Det här har nog varit min bästa sommar hittils.  Men visst den här sommaren har inte varit perfekt heller, det har varit mke strul med allt och ja. Men dom värsta dagarna då allt har varit helt felfelfel och man bara vill ge upp, har jag alltid haft någon att prata med. Emelie är nog den som har fått höra på allt krångel mest, jag tycker lite synd om hon. Hon måte nästan bli lite less ibland.. Men emelie, jag älskar dej! utan dej, vet jag inte vad jag hade gjort. Puss älskling! ;)

-ece-
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0