saker som jag är rädd för..

dessa saker under har jag fobier för elr är rädd för! :o

att skära mig på papper - jag hatar det! det syns inte och det känns inte först man ska tvätta händerna och sätter såret i tvål. då tror jag att mitt finger har fått damp och jag blir rädd för mig själv.
flugor i dass! - jag är rädd för flugor i dass. när man sitter på dasset så hör man surranden under en. jag försöker att gå så lite på toa som möjligt eller så gör jag dasset till en knarkgrotta med rök. det stinker verkligen spiral för myggor..
det som kan finnas under min säng på natten - jag tror nästan alltid att det är en psyckopatisktgammelgubbe som har en skalpell som ska skära av mina hälsenor när jag sätter mina fötter på golvet.
när det är rea och dom inte drar av rabatten - det är det jag tänker varje gång jag står i kassan och det är rea. när dom knappar in nå siffror.. när det står att det ska kosta 299 kr, men rean är 49 kr. då blir jag alltid orolig om de inte ska dra av rabatten.
att jag ska glömma något - men det gör jag ändå. men jag måste alltid dubbelkolla. jag har ångest tankar ifall jag inte gör det.
att jag ska tappa något - jag måste alltid kolla ifall jag inte har tappat något. jag tappade en hundring på vintermarknaden igen av att jag inte kollade om den var kvar i jack-fickan. adrig igen! så jag måste alltid kolla.
det ska komma en pytonorm upp för avloppsröret när jag duschar - hatar dessa tankar när jag fantiserar om att det ska finnas hemska saker, tex pytomormar i avloppsrör
att man vaknar en dag och tittar ut genom fönstret och ser att alla har blivit zombies - det är nästan den värsta tanken jag har. jag måste verkligen ha någonting att tänka på om jag ska kunna somna utan att vara orolig.
när hundar som jag inte känner kommer och luktar på mig - jag tror alltid att de ska bita mig, typ hoppa upp och bita söner mitt ansikte. :s

Jag glömde att säga det som jag är mest rädd för! Jag älskar att bada, men det finns ett problem. När jag är på djupt vatten så är jag inte rädd för att få kram eller nått sånt utan..
jag är rädd för att fiska ska komma och bita av min mina tår! :oooo


Som emma sa, att vi ska skriva lite om oss själva. nu har jag gjort det och det andra med en massa frågor. ;)

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0