om ni undrar

jaa, emma har ju berättat om marknaden så jag ids inte berätta mer om den.

om ni undrar varför jag inte uppdaterar så ofta är de för att de verkar som att jag upptaderar mest av oss fyra, så jag tänker låta dom andra också blogga! när jag var i umeå och hade tillgång till dator så bloggade jag mer när jag va borta än de andra. så jag tänkte att jag skulle låta dom blogga lika mycket som jag. så jag bloggar när jag ser att de andra har bloggat så att det inte är bara jag. jag har en till blogg. jag uppdaterar mycket mer på den än den här för att jag är typ oftast på blogghumör. och då kan jag bara inte hålla mina fingrar borta från bloggandet..

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0