kiruna

det var ju ett tag sen vi kom hem från kiruna, men jag tror inte det har skrivits nått om när jag gick i sömnen ;o alla höll just på somna då hade jag tydligen satt mig upp och då hade frågat vad jag gjorde? jag hade sagt att jag skulle vattna fåren? ;o och börjat gå till fönstret och stått där och sagt att jag skulle vattna fåren. sen gick jag till hissen som fanns där och slått på väggen och träffat knappen så att hissen öppnats :O vete fan hur jag lyckats, marre och kristna hade följt med i hissen och vi hade åkt ner i källaren, och då ville jag vattna fåren i källaren. men marre hade hållt fast mig och åkt upp igen. medan vi varit i källaren hade emma (en från luleå) sprungit och väckt killarna, när vi kom upp så gick jag in i rummet igen, kristina hade typ hållt om mig så jag inte skulle rammla ihop. det jag minns var att jag vakna av att emma lysste mig i ögonen med sin mobil och att en som hette felix stirrat på mig ;o jag minns bara hur jag vakna resten har dom berättat ;) hahah vet fan inte hur det hade gått om dom inte vaknat eller om jag gått ner för trappen :O



bara nån bild från lägret ;)
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0