ibland kan det faktiskt bli för mycket detaljer





några bilder från min kamera när emma och emelie var hemma hos mig och såg vampyrer suger. ;) emma har ju berättat allt, så jag behöver inte återberätta det..
första skoldagen: Check!
överdrivet farligt var det inte! förutom att jag hade en hemsk dröm inatt. ni vet transformers? jag drömde att en sådan försökte döda mig, och helt plötsligt satt jag på en romantisk middag med en postbil och den där hemska saken kom och skulle precis skjuta ihjäl mig, när mamma väckte mig.. kanske inte låter så hemskt, men jag orkar inte gå in på detaljerna, dessutom så säger mina kompisar att jag ger alldeles för mycket detaljer! ;p

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0