flytta

Jag håller på att flytta. Men det är inte långt. Och det är bara jag, utan min familj! Kan ni gissa vart? ;-) äh, det är klart ni inte kan. så jag berättar... 
till våran husvagn! hahah, den står typ på gården.. Men ändå, fan vad kul typ ett eget hus! Fast jag ska bara bo där i tre veckor. Då min mosters kille jobbar i jokkmokk. Så han fick låna mitt rum då, för jag bor så gärna nån annanstans! skönt ju.
Nu har jag iaf flyttat ner alla kläder. eller ja, dom kläderna jag använder. Sen ska jag väl ha ner sminker och allt det där. Men jag orkade inte med det nu!
Imorgon måste jag iallafall upp till jokkmokk eller bara göra nått. För jag är så sjukt uttråkad just nu! De ska bli skönt att fara till luleå sen. Jag och sandra far ju dit på onsdag och på torsdag ska jag nog träffa annastina♥! Natten emellan sover jag i luleå. Och ja, det var allt jag hade och skriva.. höh

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0