fatias

oj, vad mkt dom andra hade bloggat! ;) jag tror jag och emelie ligger lite efter. Men varken jag elr emelie har haft nån dator sen sista inlägget vi skrev. För sen for vi upp till jokkmokk. Det var egentligen meningen att Emelie skulle fara till sin stuga i fatias sen och att jag skulle hem. Men det blev inte riktigt så. Jag följde med melie och sov därborta ist. Och där finns det ingen dator. Men nu är vi hos emelie, hon springer runt i huset och hämtar massa grejjjer. För imr far vi ju iväg, och stackarn måste skynda sig att packa nu. Hon ska hem till mej sen och sova där. För vi far inte till kiruna på samma sätt som alla andra (;

Men gud vad jag längtar till att fara dit! men en sak är ju sjukt jobbigt, och det är att vi lär ju få kliva upp tidigt. Imr ska vi ju fara halv 7.. Så idag skull vara min sista sovmorgon, men tror ni inte att en elak liten skit ringer och väcker mej klockan sju?!?!? och det värsta var att jag kunde inte somna om.. kul! eller så inte.

-ece-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0