busiga ungar

hehe, jag måste bara lägga upp den här bilden på bloggen! :)


det började med att jag hotade emma att jag skulle kasta hennes sko efter att hon tvingade mig att lukta på den. :s jag sprang in i duschrummet och kastar in hennes sko i en trasig dusch medan jag startar en annan som funkar. när jag kommer tillbaka gissa vad emma står och gör?! hon står och fyller min sko med vatten så att jag ser hur det droppar ur den. jag säger att hennes sko inte har kommit till skada då slutar hon och skrattar, medan jag springer in till duscharna igen tar upp hennes sko och kastar in den i den fungerande duschen. hon puttar in mig, medan duschen är på. medan jag står i duschen så försöker hon ta hennes sko, medan jag håller i den för att den ska bli så blöt och så passar jag på att dra in henne i duschen för att hon också ska bli blöt. ;)

- m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0